środa, 5 września 2012

POCZATEK:)

Początki zawsze są trudne. Doświadczam tego nawet teraz, kiedy chcąc sklecić kilka zdań bez przerwy wciskam backspace kasując wszystko co zdołałam do tej pory napisać, znów piszę i znów backspace. I tak od jakiejś godziny. Zakładam, że ten wpis nie będzie należał do najdłuższych:) Nawet w pisaniu bloga mam tremę. O tym by podzielić się swymi doświadczeniami myślałam już ponad rok temu, kiedy z zaostrzeniem choroby trafiłam do szpitala. Były to chwile smutne, ale teraz wiem, że także bardzo potrzebne, bo dzięki nim jestem tu gdzie jestem:) Nigdy jednak nie miałam wystarczającej odwagi by założyć bloga i zacząć pisać. Zawsze odkładałam to na później, myśląc, że muszę jeszcze nad sobą popracować, by być dobrym przykładem dla innych. Teraz wiem, że czas idealny nigdy nie nadejdzie bo i ja nigdy nie będę idealna, a ciągłe odkładanie tego na później przyczyni się w końcu do odłożenia tego na zawsze. Postanowiłam zatem zacząć tu i teraz bo mam nadzieję, że blog choć w maluteńkim stopniu pomoże, nie tylko innym chorującym na tą chorobę, ale także i mi przezwyciężać swoje ograniczenia. A zatem oto jestem ja i mój pierwszy wpis:)


 







2 komentarze:

  1. Gratuluje rozpoczęcia pisania bloga:) Sama, jak wiesz, niedawno rozpoczęłam pisać, ale okazało się to być większym wyzwaniem niż początkowo myślałam.
    Pozdrawiam, Ściskam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też życzę Ci powodzenia!
    Bardzo piękny i potrzebny blog prowadzisz!

    ps.
    Gdybys mogła to usuń sobie z komentarzy wpisywanie z obrazków literek.
    Nie są potrzebne, a utrudniają wpisywanie komentarza.

    OdpowiedzUsuń